......................Luahan Hati miss Liana Buat Semua....................

Aku X tahu berkata Pujangga,
Aku tak pandai menulis Puisi,
Aku hanya ingin meluah Rasa,
Agar hilang resah di Hati…




Andai diri punya banyak kelebihan
Akan kutunai semua keinginan
Andai hati punya banyak kenangan
Akan kupahat agar semua rapi tersimpan .

kami@TJ.A

kami@TJ.A



PENGUMUMAN PENTING !!!..

Tuesday, May 3, 2011


Arini @ esok la kot..aku nak buat satu KENYATAAN Separa Rasmi ! bukan calang2 dapat didengar ni...
--------------------> Sila ambil tahu..(penuh sopan santun ne)... 


Kenyataan yg aku maksudkan sebenarnya X lah PENTING sangat utk korang, tapi rasanya terAMATlah  BERkepentingan buat aku.. bukan apa, aku saja nak bagitau kenyataan MUSTAHAK & PENTING ni kat semua apa sebenarnya yg aku buat sekarang NI.. Okey....mungkin bunyinya masih belum penting buat ANDA... takpa, mungkin ITU persepsi awal KOrang...tapi sebenarnya TAK penting pun.. So, kesimpulannya aku ambil jalan MUDAH lagi SELAMAT  la kan.. sapa yang nak baca, sila la sudi2kan DIRI yee, nak JEMPUT sorang2 rasa MALU la pulak.. jadi pandai2 KOranglah MENjemput diri sendiri.  ^^, ....Psst..kalau nak tahu..Eh! Aku bagitau je..
Tajuk kenyataan NI:
                                   EPISOD: .."PENGENALAN"...  (taklah MENARIK sgt pun)

Untuk pengetahuan semua: Ayat bagi KENYATAAN ini sebenarnya ialah Ayat Penyata !
P/S: Sila buat Rujukan jika tidak Percaya #


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

2 kata MEREKA, KOMEN anda?:

Wan & Yana said...

Aiseh.. Dari semalam lagi kmk tgok post ni.. Mana pengenalan yang dijanjikan ni? Haha! :P

missLiana J. said...

sori la yee... amat tidak berkesempatan utk menulis PENGENALAN tersebut..mlm ne akan diusahakan..TQ...
EMA..tQ krn menghargai HASIL sa..hihi

Post a Comment

dah jenguk2, dah belek2, dah silik2... KOMEN lah cket.. ! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Andai diri sudah berkenan, sudi-sudilah berkirim salam.

My photo
Keningau, Sabah, Malaysia
Andai diri sudah berpunya, takkan yang lain mahu dicari. Andai diri belum ditanya, takkan nama hendak diberi...








Shhhh.....jangan lupa
singgah lagi yee...^^