......................Luahan Hati miss Liana Buat Semua....................

Aku X tahu berkata Pujangga,
Aku tak pandai menulis Puisi,
Aku hanya ingin meluah Rasa,
Agar hilang resah di Hati…




Andai diri punya banyak kelebihan
Akan kutunai semua keinginan
Andai hati punya banyak kenangan
Akan kupahat agar semua rapi tersimpan .

kami@TJ.A

kami@TJ.A



Saja nak ucap awal sket..------>01 (16)-MEI-2011 ^^

Sunday, May 1, 2011

Sempena bermulanya bulan Mei ni, aku nak menjadi orang yang PERTAMA sekali mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru yang bergelar GURU tak kirala guru apa pun yang PENTING individu TERSEBUT mengajar ilmu yang baik2 jee tau kat individu lain...
Ehhhh................Lupa, termasukla guru-guru pelatih yang bakal menjadi guru kelak jugak ye (AKU salah seorang jugaklah tuu...(Aku: TERIMA KASIH atas ucapan tersebut. Terharunya. hihi)..So lirik lagu *TERIMA KASIH CIKGU* ni ingin kutujukan buat anda semua......

Sukanyee LAGU nie.....
(Aku memang suka Colourful <----ada kaitan ke? X berkaitan langsung...Emm)



TERIMA KASIH CIKGU

Hari pertama masuk sekolah,
Tak pandai membaca mengira,
Tetapi cikgu begitu tabah,
Mengajar kami sungguh2....


Bermula ABC sampai Z,
Hitung
satu sampai sepuluh,
Baru ejaan dan kira2,
Kami belajar dengan lancar....


Berkat kesabaran,
Guru bijaksana,
Memberi pelbagai petunjuk,
Hari demi hari,
Kami pun mengerti,
Pelajaran nilai nya tinggi...
.

Kami ingat setiap masa,
Jasa guru pendidik bangsa,
Sambutlah ini ucapan kami,

TERIMA KASIH CIKGU.......


Buat guru-guru yang telah mengajarku hingga aku menjadi DIRIku di saat ni..dan buat GURU di rumah (Ibu & Ayah: Andalah guru TERBAIK yang pernah aku miliki).. Terima kasih semua kerana membentuk aku seperti INI.  !...


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 kata MEREKA, KOMEN anda?:

Post a Comment

dah jenguk2, dah belek2, dah silik2... KOMEN lah cket.. ! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Andai diri sudah berkenan, sudi-sudilah berkirim salam.

My photo
Keningau, Sabah, Malaysia
Andai diri sudah berpunya, takkan yang lain mahu dicari. Andai diri belum ditanya, takkan nama hendak diberi...








Shhhh.....jangan lupa
singgah lagi yee...^^